בפסוק כתוב שיתרו לקח עמו את שני בני משה ורש"י שם כתב ז"ל "שאמר לו הקב"ה במדין לך שוב מצרימה ויקח משה את אשתו ואת בניו וגו' ויצא אהרן לקראתו ויפגשהו בהר האלהים אמר לו מי הם הללו אמר לו זו היא אשתי שנשאתי במדין ואלו בני אמר לו להיכן אתה מוליכן אמר לו למצרים אמר לו על הראשונים אנו מצטערים ואתה בא להוסיף עליהם אמר לה לכי לבית אביך נטלה שני בניה והלכה לה". ובשפתי חכמים כתב שם שמלשון רש"י משמע שהקפיד על צפורה, שכתב "לכי לבית אביך, והלכה לה" ופי' שבני משה לא היו בגזרת השעבוד שהם משבט לוי שלא נשתעבדו, אבל צפורה שאיה משבט לוי תשתעבד. (בכלל צ"ב מה סבר משה, ומה אהרן אמר לו)
לפי"ד יצא שאם משבט לוי נשאו נשים משבט אחר נשותיהם היו משתעבדות. וקשה מש"כ שצפורה היתה משתעבדת, הרי היא היתה כמו "גיורת" או משהו כזה, וא"כ לא נכלל במה שאמר הקב"ה "גר יהיה זרעך" ולאו בכלל זרעך היא, וצ"ב.
לפי"ד יצא שאם משבט לוי נשאו נשים משבט אחר נשותיהם היו משתעבדות. וקשה מש"כ שצפורה היתה משתעבדת, הרי היא היתה כמו "גיורת" או משהו כזה, וא"כ לא נכלל במה שאמר הקב"ה "גר יהיה זרעך" ולאו בכלל זרעך היא, וצ"ב.