אולי למישהו יש הסבר לזה

מה אדבר

משתמש ותיק
דרומאי אמר:
מרדכי דב זינגר אמר:
לפרשת וארא בא.jpg

בעצם שייך לפרשת וארא-בא
הכל תלוי במבנה הפסוקים. הטעמים לא מבוססים על מילים בודדות, אלא על כלל הפסוק, שמחלקים אותו לחלקם, ושוב כל חלק לחלקים וכו', וכך מפסקים באמצעות הטעמים את הפסוק.
אם תעיין בפסוקים השלמים תראה שקושיא מעיקרא ליתא.

 הקושיא אינה רק על הטעמים אלא על תיבת "את" שפעמים מופיעה ופעמים אינה מופיעה. אם התכוונת לענות גם על זה לא הבנתי את התשובה.
 

דרומאי

משתמש ותיק
מה אדבר אמר:
דרומאי אמר:
מרדכי דב זינגר אמר:
לפרשת וארא בא.jpg

בעצם שייך לפרשת וארא-בא
הכל תלוי במבנה הפסוקים. הטעמים לא מבוססים על מילים בודדות, אלא על כלל הפסוק, שמחלקים אותו לחלקם, ושוב כל חלק לחלקים וכו', וכך מפסקים באמצעות הטעמים את הפסוק.
אם תעיין בפסוקים השלמים תראה שקושיא מעיקרא ליתא.

 הקושיא אינה רק על הטעמים אלא על תיבת "את" שפעמים מופיעה ופעמים אינה מופיעה. אם התכוונת לענות גם על זה לא הבנתי את התשובה.
אופס! לא הבנתי...
אני מוחק את התגובה הקודמת.
 
 
חלק עליון תַחתִית