וכי לא מספיק ברכת יעקב את בנו יהודה - אשר זכה למלכות מכל הנהגתו, הודאתו, אחריותו ,,, ובוודאי שגם כל אחיו ואף ראובן הבכור ידעו מכך שמהותו של יהודה הוא בחינת מלכות ואף אחד לא עירער על כך ,,, וכן יעקבסמך את שתי ידיו עליו באחריות מלאה שהסכים להביא לו את בנימין למצרים ,,, כי יהודה לקח על עצמו אחריות מלאה !
וכך כתוב בפסוק : יהודה אתה יודוך אחיך ,,, ידך בערף איביך ישתחוו לך בני אביך, גור אריה יהודה מטרף בני עלית כרע רבץ כאריה וכלביא מי יקימנו, לא יסור שבט מיהודה ומחקק מבין רגליו עד כי יבא שילה שילו ולו יקהת עמים: