הנה המפרשים עומדים איך היה מותר ליהודה לבוא על תמר, ואיך לא חשש לאיסורא דלא תהיה קדישה.
וראיתי בשפתי חכמים בשם הרא"ם, שכתב בזה"ל:
"'ואם תאמר, יהודה איך בא על הזונה הא האבות ובניהם קיימו וקיבלו עליהם התורה, ואם כן היאך עבר על לאו דלא תהיה קדשה. והרא"ם תירץ אפשר שקדשה בכסף או בשטר והגדי הוא לפיוסא בעלמא'
ולא הבנתי מה כוונתו בסוף דבריו 'והגדי לפיוסא בעלמא', מה הכריחו לומר כן, ומה כוונתו בזה.
וראיתי בשפתי חכמים בשם הרא"ם, שכתב בזה"ל:
"'ואם תאמר, יהודה איך בא על הזונה הא האבות ובניהם קיימו וקיבלו עליהם התורה, ואם כן היאך עבר על לאו דלא תהיה קדשה. והרא"ם תירץ אפשר שקדשה בכסף או בשטר והגדי הוא לפיוסא בעלמא'
ולא הבנתי מה כוונתו בסוף דבריו 'והגדי לפיוסא בעלמא', מה הכריחו לומר כן, ומה כוונתו בזה.