הסברא נותנת הפוך, שאם הן לא היו עובדות ע"ז, משמע שלא שומעות בקול אביהן, שזאת דרכו. וכנ"ל רבקה אמנו. ובאמת הכתוב משבח את רבקה, בתולה ואיש לא ידעה וגו', שהסברא נותנת שכך היה רצון האבות (בכ"מ ובכל זמן).
הסברא נותנת הפוך, שאם הן לא היו עובדות ע"ז, משמע שלא שומעות בקול אביהן, שזאת דרכו. וכנ"ל רבקה אמנו. ובאמת הכתוב משבח את רבקה, בתולה ואיש לא ידעה וגו', שהסברא נותנת שכך היה רצון האבות (בכ"מ ובכל זמן).
הסברא נותנת הפוך, שאם הן לא היו עובדות ע"ז, משמע שלא שומעות בקול אביהן, שזאת דרכו. וכנ"ל רבקה אמנו. ובאמת הכתוב משבח את רבקה, בתולה ואיש לא ידעה וגו', שהסברא נותנת שכך היה רצון האבות (בכ"מ ובכל זמן).