בספרי הקבלה מופיעים שיטות נוספות:
רבי אברהם אזולאי כותב בספרו חסד לאברהם[7], שהסימנים היו שתיגע בבוהני ידו ורגלו הימניות ובתנוך אזנו הימנית, לפי שבכך דוחים את הסטרא אחרא.
בספר ברכת יוסף[8] כתב שהסימנים היו הכוונות של אחד עשר סימני הקטורת.
בספרי הקבלה מופיעים שיטות נוספות:
רבי אברהם אזולאי כותב בספרו חסד לאברהם[7], שהסימנים היו שתיגע בבוהני ידו ורגלו הימניות ובתנוך אזנו הימנית, לפי שבכך דוחים את הסטרא אחרא.
בספר ברכת יוסף[8] כתב שהסימנים היו הכוונות של אחד עשר סימני הקטורת.