בפרשתן מבואר שמיד כשעשו אמר לו שהוא עשו הוא האמין לו. למה? מניין שהראשון זה לא עשו?
ל לישועתך קויתי השם משתמש ותיק 21/11/20 #1 בפרשתן מבואר שמיד כשעשו אמר לו שהוא עשו הוא האמין לו. למה? מניין שהראשון זה לא עשו?
בבלי משתמש ותיק 21/11/20 #2 לישועתך קויתי השם אמר: בפרשתן מבואר שמיד כשעשו אמר לו שהוא עשו הוא האמין לו. למה? מניין שהראשון זה לא עשו? לחץ כדי להרחיב... הוא כבר חשד כשאמר הקול קול יעקב והידים ידי עשיו וכשהגיע אדם שגם קולו קול עשיו הבין שזהו עשיו ולא מתחזה
לישועתך קויתי השם אמר: בפרשתן מבואר שמיד כשעשו אמר לו שהוא עשו הוא האמין לו. למה? מניין שהראשון זה לא עשו? לחץ כדי להרחיב... הוא כבר חשד כשאמר הקול קול יעקב והידים ידי עשיו וכשהגיע אדם שגם קולו קול עשיו הבין שזהו עשיו ולא מתחזה
ו ונכתב בספר משתמש ותיק 22/11/20 #3 התשובה פשוטה אם השני הוא יעקב הוא ובא לעבוד עליו איך הוא לא בודק אם עשו עוד לא היה?
בבלי משתמש ותיק 22/11/20 #4 ונכתב בספר אמר: התשובה פשוטה אם השני הוא יעקב הוא ובא לעבוד עליו איך הוא לא בודק אם עשו עוד לא היה? לחץ כדי להרחיב... כמו שעשיו סבור היה שיעקב לא בא כך גם אם זה היה יעקב שני הוא לא היה בודק כי עד שיבדוק יתכן שיגיע כבר עשיו
ונכתב בספר אמר: התשובה פשוטה אם השני הוא יעקב הוא ובא לעבוד עליו איך הוא לא בודק אם עשו עוד לא היה? לחץ כדי להרחיב... כמו שעשיו סבור היה שיעקב לא בא כך גם אם זה היה יעקב שני הוא לא היה בודק כי עד שיבדוק יתכן שיגיע כבר עשיו
ו ונכתב בספר משתמש ותיק 22/11/20 #5 עשו לא בדק כי לא היה לו סיבה אבל יעקב שא לרמות ולוקח סיכון אמור לבדוק אם מישהו היה לפניו. הלא כן?
כ כמעיין המתגבר משתמש ותיק 18/8/21 #7 לישועתך קויתי השם אמר: בפרשתן מבואר שמיד כשעשו אמר לו שהוא עשו הוא האמין לו. למה? מניין שהראשון זה לא עשו? לחץ כדי להרחיב... ניכרים דברי אמת.
לישועתך קויתי השם אמר: בפרשתן מבואר שמיד כשעשו אמר לו שהוא עשו הוא האמין לו. למה? מניין שהראשון זה לא עשו? לחץ כדי להרחיב... ניכרים דברי אמת.