בראשית פרק א' פסוק י"א עץ פרי. שיהא טעם העץ כטעם הפרי. והיא לא עשתה כן, אלא ותוצא הארץ וגו' ועץ עושה פרי, ולא העץ פרי, לפיכך כשנתקלל אדם על עונו.
שמעתי להעיר, הרי בגמרא סוכה דף לה. מבואר שאתרוג טעם עצו וטעם פריו שווה. וכן פלפלין עיי"ש. האם פירושו שעץ האתרוג לא חטא ולא שינה ממצוות ה'? [ואולי לכן זכה למצווה זו]
שמעתי להעיר, הרי בגמרא סוכה דף לה. מבואר שאתרוג טעם עצו וטעם פריו שווה. וכן פלפלין עיי"ש. האם פירושו שעץ האתרוג לא חטא ולא שינה ממצוות ה'? [ואולי לכן זכה למצווה זו]