וצ"ע טובא דהא לעיל נב : מביאה הגמרא ברייתא וז"ל :עד כמה היא תולה . אמר רב הונא: כגריס - אינה תולה, פחות מכגריס - תולה. ורב חסדא אמר: כגריס - תולה, יתר מכגריס - אינה תולה.
מבואר בדברי הברייתא שאם אין כדי לחלק גריס ועוד לכל יום- אינה חוששת משום זבה גדולה ,ת"ר, הרואה כתם, אם יש בו כדי לחלק ג' גריסין, שהן כגריס ועוד - חוששת, ואם לאו - אינה חוששת.
והיינו טעמא משום שתולים את אותו היום במאכולת וכדפירש שם רש"י . א"כ תיקשי לרב הונא מהאי ברייתא ?
ואולי יש לחלק בין חומרא דטומאת כתמים לבין חומרא דחלוקת כתם לשלשה ימים, וצ"ע .