בהגהות הגר״א במסכת ערכין על תוספת בדף לד ע״א ד״ה הן ומגרשיהן, איני יודע ק״ו הא העיקר שיהיו מוקפות מימות יהושע ואילך והני למססתרינהו קיימי אז עכ״ל
ולא מובן קושיותו, הרי עד שנתנו אותו ללויים עוד לא היה קיים למסתרינהו הרי שהיה שעה אחת מוקף חומה וזה קושית התוספת, ומה כוונתו מימות יהושע ״ואילך״ וכי צריך שגם אחר ימות יהושע יהיה מוקף חומה?
ולא מובן קושיותו, הרי עד שנתנו אותו ללויים עוד לא היה קיים למסתרינהו הרי שהיה שעה אחת מוקף חומה וזה קושית התוספת, ומה כוונתו מימות יהושע ״ואילך״ וכי צריך שגם אחר ימות יהושע יהיה מוקף חומה?