תוס' כותב שאם זה לא ראוי להתכבד עכשיו גם אם לאחר זמן זה יהיה ראוי להתכבד זה בטל
וקשה הרי כל ביטול עכשיו זה לא ראוי ורק לאחר שיתבטל זה ראוי אז הרי קודם מתבטל ורק לאחר הביטול זה נהיה ראוי
האם זה כעין גיטו וידו באים כאחד מה הגדר
היה לי איזה סברא שמדאו' הרי זה בטל וממילא זה ראוי להתכבד אז שרבנן אמרו את הדין שלא בטל הרי זה היה ראוי
אמנם בלשון תוס' משמע כמו הסברא הראשונה שכתבו שכיון שלאחר הביטול יהיה מותר אז לכן הוה חתיכה הראויה להתכבד
וקשה הרי כל ביטול עכשיו זה לא ראוי ורק לאחר שיתבטל זה ראוי אז הרי קודם מתבטל ורק לאחר הביטול זה נהיה ראוי
האם זה כעין גיטו וידו באים כאחד מה הגדר
היה לי איזה סברא שמדאו' הרי זה בטל וממילא זה ראוי להתכבד אז שרבנן אמרו את הדין שלא בטל הרי זה היה ראוי
אמנם בלשון תוס' משמע כמו הסברא הראשונה שכתבו שכיון שלאחר הביטול יהיה מותר אז לכן הוה חתיכה הראויה להתכבד