יש לחקור
האם קדושת ב ימים ראש חודש אלימא גם להחיל קדושת יו"ט,
ונפ"מ תיאורטית לא מעשית,
אילו לא היה יו"ט שני בראש השנה בארץ ישראל כמו בשאר יו"ט,
ואילו חודש אלול היה מלא,
האם ב ימים דר"ח היה מהני להחיל קדושת יו"ט דראש השנה,
ואילו התשובה שלא, היה יוצא שאומרים בראשי חדשיכם ולא יום הזיכרון.
האם קדושת ב ימים ראש חודש אלימא גם להחיל קדושת יו"ט,
ונפ"מ תיאורטית לא מעשית,
אילו לא היה יו"ט שני בראש השנה בארץ ישראל כמו בשאר יו"ט,
ואילו חודש אלול היה מלא,
האם ב ימים דר"ח היה מהני להחיל קדושת יו"ט דראש השנה,
ואילו התשובה שלא, היה יוצא שאומרים בראשי חדשיכם ולא יום הזיכרון.