chagold אמר:
אכן שכחתי לבסס את צדדי השאלה.
יש בפיגול דין שהפיגול הוא מהמתיר להניתר.
וא"כ צדדי השאלה הן דמחד גיסא הוי בדם הקרבן וכלפי הקרבן וכמו שהר' @אהרן פישר כ', והצד השני דסוכ"ס לא הוי מהמתיר להניתר שהרי התר קרבן זה ע"י דם שבכוס האחרת.
כמדומה שזה לא נכון. אין חיוב אכילת פיגול אלא על ניתר, אך וודאי שמחשבה מפגלת בכל אחת מד' העבודות גם אם חושבים על הבשר הניתר ולא על המתיר.
בכל אופן, כפי שלא מועיל אחר קבלה מפגלת לקבל שוב בכשרות, כך אין שום סיבה שיועיל קבלה בכוס אחר בכשרות.