אליבא דרש"י זבחים פד. (ד"ה שהיה פסולו בקדש) 'פסולו בקדש הוא משבאת לעזרה'. ושם במתני' איתא דבכמ"ק שפסולו בקדש דינו בעלו לא ירדו.
וק' מהסוגי' זבחים קח. השיב ראב"ש תחת ר' יוסי הגלילי, דבשחיטה בחוץ הוי בעלו ירדו. וצ"ב דהא ודאי מיירי גם בהי"ת שהקרבן נכנס למחיצות ואח"כ יצא ונשחט בחוץ, ואליבא דרש"י הנ"ל דינו היה צריך להיות בעלו לא ירדו. (ודו"ק שאין לומר שכוונת ראב"ש דסגי בהנך הי"ת שלא נכנסו לפנים. שהרי ככל ואיכא גם הי"ת שדינם בעלו ירדו א"כ מבואר שפיר הדמיון של רבנן בין הנשחטים בפנים לנשחטים בחוץ. וע"כ שכוונת ראב"ש שבנשחטים בחוץ אין הי"ת כלל שיהיה דינם בעלו ירדו).
וק' מהסוגי' זבחים קח. השיב ראב"ש תחת ר' יוסי הגלילי, דבשחיטה בחוץ הוי בעלו ירדו. וצ"ב דהא ודאי מיירי גם בהי"ת שהקרבן נכנס למחיצות ואח"כ יצא ונשחט בחוץ, ואליבא דרש"י הנ"ל דינו היה צריך להיות בעלו לא ירדו. (ודו"ק שאין לומר שכוונת ראב"ש דסגי בהנך הי"ת שלא נכנסו לפנים. שהרי ככל ואיכא גם הי"ת שדינם בעלו ירדו א"כ מבואר שפיר הדמיון של רבנן בין הנשחטים בפנים לנשחטים בחוץ. וע"כ שכוונת ראב"ש שבנשחטים בחוץ אין הי"ת כלל שיהיה דינם בעלו ירדו).