וְאֵימָא תְּרוּמָה? אָמַר קְרָא 'בָּהּ', 'בָּהּ' לְמַעוּטֵי תְּרוּמָה. אֵימָא 'בָּהּ' לְמַעוּטֵי מִקְדָּשׁ?
ומעיר רש"ש: לא ידעתי מדוע לא קאמר למעוטי נמי קדש. ואין לומר ד'בה' לא משמע ליה אלא למעט דבר אחד וכו'.
ברם מהמשך הדיון נראה דאכן כך משמע ליה לתלמודא, ד'בה' לא באה למעט כי אם דבר אחד. דהכי אמרינן התם:
ותימה, דעדיפא הוה ליה למפרך: אימא 'בה' למעוטי הן תרומה והן מקדש? ומדלא פריך הכי, משמע דהכי משמע ליה ד'בה' לא באה למעט כי אם דבר אחד.אַשְׁכְּחַן טֻמְאַת קֹדֶשׁ, טֻמְאַת מִקְדָּשׁ מְנָלַן? אִתַּקַּשׁ מִקְדָּשׁ לְקֹדֶשׁ. אִי הָכִי, תְּרוּמָה נַמֵּי? הָא מַעֵט רַחֲמָנָא 'בָּהּ'. אֵימָא 'בָּהּ' לְמַעוּטֵי מִקְדָּשׁ? מִסְתַּבְּרָא מִקְדָּשׁ לָא מְמַעֲטִינַן, שֶׁכֵּן בְּכָרֵת כְּמוֹתָהּ. אַדְּרַבָּה, תְּרוּמָה לָא מְמַעֲטִינַן, שֶׁכֵּן אֲכִילָה כְּמוֹתָהּ.